Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2009

Η αρχή

Αναμφίβολα σήμερα το τελευταίο που θα περίμενα θα ταν να κάνω ένα blog. Συγκεκριμένα ήμουν πιο πολύ σε διάθεση να σκοτώσω άνθρωπο. Αλλά τελικά όλη αυτή η ενέργεια κατέληξε σε bit και bytes. Βέβαια έβαλε και το λιθαράκι της κάποια (ε Δέσποινα;) γιάτι η έννοια του blog μου ήταν σαφώς άγνωστη.
Οπότε λίγα λόγια για αρχή. Να του πάρω λίγο-λίγο τον αέρα. Είναι βράδυ, κάνει ζέστη κι εγώ ως κλασική βλαμμένη έφηβη, κάθομαι στον υπολογιστή. Δεν έχω τι να κάνω ή καλύτερα βαριέμαι να κάνω κάτι και το μόνο που ακούγεται είναι ο ήχος του ξεχαρβαλομένου πληκτρολογίου, η τηλεόραση την οποία ξέχασε η μάνα μου ανοιχτή καθώς αποφάσισε να συμμετάσχει σε ένα έυθυμο οικογενειακό event, από το οποίο η ίδια ηθελημένα απέχω, και οι Placebo με μια δόση απο drugs να μου τραγουδάνε μέσα από τα ηχεία. Τι κάνω εγω η ίδια; Θέλα να κλάψω, να φωνάξω, να γελάσω και όλα αυτά ταυτόχρονα...θα θελα να μετρήσω μέρες, αλλά το άτομο που περιμένω δεν ξέρω πότε θα γυρίσει. Οπότε αναπολώ έναν εραστή...

Μήπως έγινα πολύ ποιητική;


ΥΓ: Όσο για τους Placebo....

4 σχόλια:

  1. Ω, welcome welcome.(:
    Θα σε έχω από κοντά ε. Κανόνισε.:P

    Καλή αρχή μικρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω, μεγειες μεγειες, καλοφαγωτο.:Ρ
    (Λουκρητια χηαρ.;Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. omg!! το γατώνι με εντόπισε!!! Eυχαριστώ για τα καλά λόγια (:

    ΤΙ ακρίβως είναι καλοφάγωτο?? *πρόστυχο βλέμμα*
    -σορυ δεν μπόρεσα να αντισταθώ:P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή